مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-22سياسي

آیا دست های پشت پرده نام حاج قاسم را بر بزرگراه رسالت نمی نشاند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وقتی در شهر قدم میزنی چشمت به نام هایی بر می خورد که هر کدام یادآور خاطراتی می شود که در طول زندگی با آنها کلنجار رفته ای، - پس به شهادت رسیدن سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی شواری شهر مصوب کرد که نام بزرگراه رسالت به شهید سلیمانی تغییر پیدا کند اما تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وقتی در شهر قدم میزنی چشمت به نام هایی بر می خورد که هر کدام یادآور خاطراتی می شود که در طول زندگی با آنها کلنجار رفته ای، از همین رو شهرداران و مسولان شهری سعی دارند تا با سلایق خود این نام ها را زنده نگه دارند.

البته باید بگوییم ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺎم معابر که در ﺳﺎل های اﺧﯿﺮ اﺗﻔﺎق اﻓﺘﺎد، در ﻣﻮارد ﺑﺴﯿﺎری ﻧﻤﺎد ﻧﻔﯽ ارزﺷ ﻬﺎ و اﺷﺨﺎﺻﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﯿﺎﺳﺖ و ﺟﺎﻣﻌﻪ دﯾﮕﺮ آن ها را ﻣﻘﺒﻮل نمی داند اما هستند نام هایی که چهره شهر را مزین می کنند و برکت را بر سفره شهر می نشانند.

گفتنی است بعد از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردم و مسوولان را بر آن داشت تا ارادت خود به پاس یک عمر مجاهدت و ایثار این سرباز وطن را نشان دهند به همین خاطر در یک پویش گسترده بسیاری از خیابان ها، بزرگراه ها و معابر اصلی و مهم در نقاط مختلف به نام او ثبت شد تا یاد و راهش در تاریخ این سرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا دست های پشت پرده نام حاج قاسم را بر بزرگراه رسالت نمی نشاند؟

آیا دست های پشت پرده نام حاج قاسم را بر بزرگراه رسالت نمی نشاند؟