مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:102020-01-22دانش

بقای ما توجه به خواست مردم و خواسته مردم نیز توسعه است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر این که محتاج هستیم خواست مردم را ببینیم تا آنها بچه های خود را به ما بسپارند، گفت: خواست مردم توسعه و اشتغال فرزندانشان است و مردم از ما آینده سازی شهرشان را می خواهند.

- طهرانچی در اولین همایش و نمایشگاه شتابدهنده های برگزیده کشور: بقای ما توجه به خواست مردم و خواسته مردم نیز توسعه است رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر این که محتاج هستیم خواست مردم را ببینیم تا آنها بچه های خود را به ما بسپارند، گفت: خواست مردم توسعه و اشتغال فرزندانشان است و مردم از ما آینده سازی شهرشان را می خواهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی طهرانچی در نخستین همایش و نمایشگاه شتابدهنده های آزاد که امروز با حضور 20 شتابدهنده برگزیده کشور در محل نمایشگاه دایمی اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با بیان این که آموزش عالی اگر در راه توسعه کشور نباشد، نمی تواند جایگاه خودش را در کشور پیدا کند، گفت: 80 سال است که دانشگاه را به کشور وارد کردیم، اما هنوز نتوانسته ایم همه وظایف آن را به جا بیاوریم.

اسنادی همچون سیاست های نظام، نقشه جامع علمی کشور، سند دانشگاه اسلامی و غیره وجود دارد، اما هنوز در شورای عالی انقلاب فرهنگی بر سر این بحث می کنیم که درباره آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی چه بکنیم و بعد از 80 سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقای ما توجه به خواست مردم و خواسته مردم نیز توسعه است

بقای ما توجه به خواست مردم و خواسته مردم نیز توسعه است