مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-22سياسي

هیئت نظارت در تایید صلاحیت ها خطی و جناحی عمل نکرده است


رییس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: هیئت نظارت شورای نگهبان در استان اردبیل بدون توجه به جریانات سیاسی، جناحی و خطی بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را انجام داده است.

- ایسنا/اردبیل رییس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: هیئت نظارت شورای نگهبان در استان اردبیل بدون توجه به جریانات سیاسی، جناحی و خطی بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را انجام داده است.

نظرعلیان یک بهمن ماه در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری اردبیل اظهار کرد: با تشکیل نظارت استان، شهرستان و بخش ما براساس فرآیند قانونی بررسی صلاحیت کاندیداها را در مهلت قانونی انجام دادیم و با اعلام تایید و یا رد صلاحیت ها به خود کاندیداها سعی کردیم تا در چارچوب قانون و به دور از حاشیه ها روند کار را به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه به کاندیداهای رد صلاحیت شده موارد متعدد را اعلام کردیم تا به صورت شفاف و روشن علل رد صلاحیت آنها تبیین شود، خاطرنشان کرد: انتظار می رود به دور از سیاه نمایی اصحاب رسانه و خبرنگاران به تقویت امید و باور عمومی در جامعه کمک کرده و زمینه مشارکت فعال اجتماعی و مدنی را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت نظارت در تایید صلاحیت ها خطی و جناحی عمل نکرده است

هیئت نظارت در تایید صلاحیت ها خطی و جناحی عمل نکرده است