مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 06:162020-01-22دانش

برگزاری نمایشگاه شتابدهنده های برتر کشور


نخستین نمایشگاه شتابدهنده های برگزیده به منظور راه اندازی واحد های شتابدهنده در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 20 شتابدهنده برتر کشوری و مدیران واحد های استانی در محل نمایشگاه دائم اقتصاد دانش بنیان این دانشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، این شتاب دهنده ها در حوزه های مختلف سلامت، توانبخشی، اینترنت اشیاء، آی او تی، فناوری ارتباطات، گردشگری، کشاورزی و.

فعالیت می کنند و قرار است در این رویداد ارتباطات مناسبی میان این واحد های شتابدهنده و واحد های دانشگاه آزاد اسلامی برقرار و با عقد قرارداد هایی از قابلیت های آن ها استفاده شود.

پیرو تصمیم دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از دانشجو های صاحب ایده و تبدیل ایده ها به کسب و کار، سرا های نوآوری دانشگاه آزاد راه اندازی که این نمایشگاه نیز برای تکمیل همین چرخه برگزار شده است.

این سرا های نوآوری باید همانند دانشکده های در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری فعالیت کنند و ایده ها باید سه دوره شتابنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری را طی کنند که در دانشگاه آزاد در دو حوزه اخیر فعالیت خوبی در حال انجام است، اما فاقد شتابدهنده های فعال است که به همین خاطر با برگزاری این نمایشگاه و دعوت از شتابدهنده های برتر کشور به دنبال ایجاد شتابدهنده های داخلی در واحد های اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه شتابدهنده های برتر کشور

برگزاری نمایشگاه شتابدهنده های برتر کشور