مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 06:052020-01-22بين الملل

شب ناآرام کلمبیا؛ 4 کشته و 500 زخمی در دور جدید اعتراضات


در جریان اعتراضات خیابانی سه شنبه شب در کلمبیا دست کم چهار معترض کشته، نزدیک به 500 تن زخمی و 200 تن دیگر بازداشت شدند.

- در جریان اعتراضات خیابانی سه شنبه شب در کلمبیا دست کم چهار معترض کشته، نزدیک به 500 تن زخمی و 200 تن دیگر بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری کلمبیا ریپورتز، در جریان اعتراضات سه شنبه شب پلیس ضد شورش با معترضانی که چندین خیابان بوگوتا، پایتخت کلمبیا را مسدود کرده بودند، درگیر شد و در این بین صدها معترض زخمی شدند.

بر اساس گزارش شهرداری بوگوتا، 18 تظاهرات صلح آمیز در پایتخت کلمبیا برگزار شده بود که با مداخله پلیس و متوسل شدن آنها به زور برای متفرق کردن معترضان، این اعتراضات به خشونت کشیده شد.

خبرگزاری کلمبیا ریپورتز افزود: پس از آنکه برخی از معترضان نقاب دار در شهر مدلین به افسران پلیس حمله کردند، پلیس به طرف معترضان گاز اشک آور شلیک کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، سه شنبه شب اعتراضاتی نیز در دیگر شهرهای کلمبیا از جمله کالی، مدلین و بارانکیلا برگزار شد.

اعتراضات ضد دولتی کلمبیا 21 نوامبر سال 2019 میلادی پس از آن آغاز شد که ایوان دوکو، رییس جمهور این کشور در بحبوحه حضور شدید نیروهای امنیتی در خیابان های سراسر این کشور، اصلاحاتی را در سیاست هایش و همچنین در خصوص حقوق بازنشستگی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب ناآرام کلمبیا؛ 4 کشته و 500 زخمی در دور جدید اعتراضات

شب ناآرام کلمبیا؛ 4 کشته و 500 زخمی در دور جدید اعتراضات