مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 05:302020-01-22اقتصادي

ظرفیت آب شیرین کن چابهار به 5 هزار مترمکعب در روز افزایش می یابد


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت آب شیرین کن بندر چابهار به 5 هزار مترمکعب در روز افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی اظهار داشت: پروژه افزایش ظرفیت آب شیرین کن بندر چابهار به منظور پایداری آب بندر به صورت 24 ساعته، تأمین آب مورد نیاز سرمایه گذاران، کشتی ها و شناورها در دستور کار قرار گرفته است.

وی اعتبار اولیه مورد نیاز برای اجرای این پروژه را 680 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: طرح الحاقیه قرارداد آب شیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار آماده شده و پس از تصویب و ابلاغ هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی به این اداره کل اجرایی می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در ادامه از برنامه بندر چابهار جهت راه اندازی سیستم جدید شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری خبر داد و گفت: این پروژه مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به منظور افزایش ضریب ایمنی بندر و مقابله با حریق در محوطه های بندری ایجاد می شود.

به گفته آقایی، پیمانکار پروژه شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری مشخص شده است و تا پایان امسال با انعقاد قرارداد عملیات اجرایی آن با هدف تأمین ایمنی محوطه های عملیاتی و حفظ سرمایه های ملی و مردمی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت آب شیرین کن چابهار به 5 هزار مترمکعب در روز افزایش می یابد

ظرفیت آب شیرین کن چابهار به 5 هزار مترمکعب در روز افزایش می یابد