مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 05:252020-01-22اقتصادي

تخصیص 13 میلیارد تومان به پروژه های آبخیزداری گلستان


رییس اداره کنترل سیلاب و آبخوان داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: تاکنون 12 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای اقدامات آبخیزداری گلستان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن شادمهری، حفاظت از خاک را به عنوان مهم ترین رسالت در حوزه منابع طبیعی دانست و اظهار کرد: احداث سازه های آبخیزداری از رویکردهایی است که باعث تغذیه آبخوان ها شده و به حفاظت آب و خاک کمک می کند.

وی افزود: اعتبارات سال 98 عملیات آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی در سطح 384 هزار هکتار در 15 حوزه آبخیز در شهرستان های استان تعریف شد.

شادمهری با اشاره به اینکه 30 میلیارد و 880 میلیون تومان اعتبار برای پروژه های آبخیزداری مصوب شد، گفت: از این مبلغ 12 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده 26 قرارداد آبخیزداری که شامل 64 سازه خاکی، سنگ و ملات، سرشاخه گیر بتنی، گابیونی است، در 15 حوزه مورد نظر مورد بررسی قرار گرفت.

شادمهری اضافه کرد: با توجه به اعتبار تخصیص داده شده تاکنون 19 مورد از سازه ها 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 10 سازه هم به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 13 میلیارد تومان به پروژه های آبخیزداری گلستان

تخصیص 13 میلیارد تومان به پروژه های آبخیزداری گلستان