مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-22اقتصادي

لزوم گسترش فروش قسطی خودرو


یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است همان طور که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته شرایط برای خرید خودروهای قسطی فراهم شده، در ایران نیز این بازار باید گسترش یابد.

- یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است همان طور که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته شرایط برای خرید خودروهای قسطی فراهم شده، در ایران نیز این بازار باید گسترش یابد.

محمدرضا نجفی منش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا برای فروش محصولاتی همچون خودرو از درآمدهای آینده افراد استفاده می شود به این ترتیب که با فروش لیزینگ و اقساطی خودرو فرد می تواند با منابع اعتباری محدودتر، محصول مدنظر خود را خریداری کند.

به گفته وی، در صورت اجرایی شدن چنین شیوه ای در ایران می توان انتظار داشت که اقشار کم درآمدتر بتوانند صاحب خودرو شوند و بازار نیز از چنین گزینه هایی استفاده کند.

عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان این که برای توسعه بازار فروش اقساطی خودرو باید برخی مقدمات فراهم شود، ادامه داد: یکی از آنها تسهیل شرایط خرید اقساطی خودرو است.

در صورتی که سود فروش اقساطی کاهش یابد و مبلغ قسط ها پایین آمده و مدت زمان بازپرداخت افزایش پیدا کند، قطعا اقشار مختلف مردم از این گزینه استفاده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش فروش قسطی خودرو

لزوم گسترش فروش قسطی خودرو