مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 04:452020-01-22اقتصادي

افتتاح نهاد ملی ارتقای بهره وری و مهارت در صنعت زنبور داری


نخستین نهاد توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در رسته زنبور داری با عنوان «بنیاد ملی ارتقای بهره وری و مهارت در صنعت زنبور داری» امروز افتتاح می شود.

- خبرگزاری صداوسیما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این نهاد با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان توسعه ملل متحد (یونیدو) و صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور امروز چهارشنبه دوم بهمن افتتاح می شود.

در این آیین که با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی انجام می گیرد از دستاورد های برنامه توسعه صنعت زنبورداری شامل تولید محصولات جدید (قرص ژل رویال) و نیز سامانه مبادلات این صنعت رونمایی خواهد شد.

شناسایی، تخصیص منابع و هدایت متمرکز و اثر بخش در راستای پایدار سازی روند توسعه صنعت زنبور داری، انتقال و توسعه فناوری های نوین و نیز فعالیت های تحقیق و توسعه محصول و ارتقای مهارت نیروی انسانی، شناسایی نیازمندی های مهارتی، فناوری و تحقیقاتی، حمایت از بخش خصوصی مرتبط با این صنعت و همچنین پشتیبانی از توسعه فعالیت های تحقیق و توسعه ای با رویکرد تجاری و اتصال به بازار های بین المللی از اهداف تشکیل این بنیاد عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نهاد ملی ارتقای بهره وری و مهارت در صنعت زنبور داری

افتتاح نهاد ملی ارتقای بهره وری و مهارت در صنعت زنبور داری