مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 04:252020-01-22سياسي

بحران گردشگری را چگونه پشست سر بگذاریم؟


نشست بررسی اثر وقایع اخیر بر ورود گردشگران خارجی درحالی برگزار شد که در واکنش به انتظارات و راهکارهای پیشنهادی تورگردان ها برای خروج از وضع پیش آمده در گردشگری، - معاون گردشگری از اجرای برنامه اقدام فوری خبر داد و نماینده وزارت خارجه هم تاکید کرد که این وزارتخانه دست روی دست نگذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست اعضای جامعه تورگردانان (آژانس های واردکننده گردشگر خارجی به ایران)، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه معاونان گردشگری و توسعه مدیریت این وزارتخانه و نماینده وزارت خارجه حضور داشتند.

در هفته های اخیر بویژه پس از توقف برنامه پروازی برخی شرکت های هواپیمایی اروپایی به ایران، گزارش هایی درباره کاهش تورهای گرشگری منتشر شد که بهانه برگزاری چندین دور نشست تشکل های خصوصی با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در روزهای گذشته شد.

عقب نشینی نمی کنیم ابراهیم پورفرج ـ رییس هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران ـ در این نشست که عصر روز سه شنبه (اول بهمن ماه) در یکی از هتل های تهران برگزار شد، با اشاره به نگرانی های ایجاد شده درباره امنیت و سفر ایران، تعیین راهکارهای فوری و پیشنهادهایی برای برون رفت از این وضعیت را ضروری دانست و افزود: برخی روی اعداد کنسلی تورهای گردشگران خارجی مانور دادند و خبرگزاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران گردشگری را چگونه پشست سر بگذاریم؟

بحران گردشگری را چگونه پشست سر بگذاریم؟