مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 04:202020-01-22سياسي

23 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد میزبان سوگواره یاس نبوی می شوند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک 23 امامزاده و بقعه شاخص استان خبر داد.

- 23 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد میزبان "سوگواره یاس نبوی" می شوند ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک 23 امامزاده و بقعه شاخص استان خبر داد.

حجت الاسلام نورالله جنتی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از ششم تا 11 بهمن ماه، آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک 23 امامزاده و بقعه استان، اظهارکرد: ویژه برنامه های این سوگواره در امامزاده مختار(ع)، امامزاده عبدالله(ع) و امامزاده بی بی خاتونین(س)شهرستان بویراحمد، امامزاده ابراهیم اسدالله(ع)شهرستان بهمیی، امامزاده جعفر(ع) و بی بی حکیمه(س) در گچساران، امامزاده آقا میر(ع) و امامزاده میر سالار(ع)، امامزاده سید محمد(ع) و ابراهیم عسکر(ع)، امامزاده یوسف سوق و امامزاده بی بی رشیده (س)چرام به صورت ویژه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد میزبان سوگواره یاس نبوی می شوند

23 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد میزبان سوگواره یاس نبوی می شوند