مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 21:002020-01-21فرهنگي

اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در سینما «استقلال» خرم آباد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه لرستان برای چهارمین بار میزبان جشنواره فیلم فجر است، گفت: فیلم های منتخب جشنواره سی و هشتم در خرم آباد اکران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدحسین فتایی شامگاه سه شنبه در گفتگو با رسانه ها گفت: امسال و همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خرم آباد برای چهارمین بار، میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این راستا برخی از فیلم های منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، از 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری و همزمان با تهران در سینما استقلال خرم آباد به نمایش گذاشته می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: پیگیری های صورت گرفته و همچنین استقبال خوب مخاطبان لرستانی سینما، در سال های گذشته، از این رویداد بزرگ که نماد سینمایی هنر انقلاب اسلامی است، موجب شد معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرم آباد را در بین میزبانان استانی این رویداد قرار داده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شرایط بسیار خوبی را برای میزبانی از این جشنواره در دوره جدید فراهم آورده است.

فتایی خاطر نشان کرد: لیست فیلم های اختصاص یافته به لرستان، نحوه تهیه بلیط و همچنین سانس های نمایش فیلم، طی چند روز آینده مشخص و به طور گسترده توسط روابط عمومی این اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در سینما «استقلال» خرم آباد

اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در سینما «استقلال» خرم آباد