مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 19:252020-01-21اقتصادي

توزیع 1000 قلم لوازم ضروری زندگی میان مددجویان مناطق محروم بوشهر


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع هزار قلم لوازم ضروری زندگی میان مددجویان مناطق محروم کمیته امداد بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی سه شنبه در نشست با مسئولین دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار دشت: مددجویان مناطق محروم و مرزی در اولویت خدمت رسانی این نهاد هستند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازی، منبع آب، آبگرمکن، یخچال، کولر گازی، پنکه، اجاق گاز و فرش میان مددجویان تحت حمایت در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: از ابتدای سال 98 با توجه به نیازسنجی انجام شده از وضعیت زندگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ساکن در مناطق برخوردار و محروم و مرزی استان، بیش از 1000 هزار قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش 600 میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: بخشی از اعتبارات هزینه شده این اقلام ضروری از اعتبارات دولت و بخشی نیز از محل کمک های مردمی و مساعدت های نوع دوستانه هم استانی های عزیز تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه 10 هزار خانوار مددجوی استان در مناطق محروم و مرزی سکونت دارند گفت: این تعداد مددجو 37 درصد از کل جمعیت مددجویی استان را تشکیل می دهند که در طول سال از خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 قلم لوازم ضروری زندگی میان مددجویان مناطق محروم بوشهر

توزیع 1000 قلم لوازم ضروری زندگی میان مددجویان مناطق محروم بوشهر