مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 19:102020-01-21اقتصادي

240 فرصت اشتغال در حوزه روستایی و فراگیر اندیمشک ایجاد شد


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: 65 طرح اشتغال زایی در حوزه روستایی و فراگیر در شهرستان با اعتباری بالغ بر 162 میلیارد ریال 240 فرصت شغلی در اندیمشک ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ناصر حسینی عصر امروز در نشست شورای اشتغال در ساختمان کوثر فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: دغدغه امروز جامعه، خانواده و جوانان در شهرستان، استان و کشور مبحث اشتغال بوده که باید با استفاده از منابع، اعتبارات و ظرفیت های منطقه در این زمینه برنامه ریزی گسترده اجرایی شود.

وی افزود: 65 طرح اشتغال زایی در حوزه روستایی و فراگیر در شهرستان با اعتباری بالغ بر 162 میلیارد ریال 240 فرصت شغلی در اندیمشک ایجاد کرد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک با بیان اینکه مهارت می تواند اسباب اشتغال را فراهم سازد، گفت: در قالب طرح کارورزی 72 نفر برای گزارندن دوره کارورزی معرفی شدند.

وی با اشاره به تخصیص 340 میلیون ریال به حوزه اشتغال خانگی در اندیمشک تصریح کرد: 15 طرح در حوزه اشتغال خانگی در اندیمشک تصویب و اعتبار مورد نیاز اختصاص داده شد.

حسینی با اشاره به 11 طرح در حوزه مشاغل خانگی با اعتبار 620 میلیون ریال افزود: 87 طرح در حوزه طرح های خود اشتغالی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 900 میلیون ریال مصوب و اعتبار مورد نیاز اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 فرصت اشتغال در حوزه روستایی و فراگیر اندیمشک ایجاد شد

240 فرصت اشتغال در حوزه روستایی و فراگیر اندیمشک ایجاد شد