مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 18:002020-01-21سياسي

تلاش برای تبرئه متهمان در حوزه قاچاق دلیل رد صلاحیت یک نماینده مجلس


سخنگوی شورای نگهبان جزییات علل رد صلاحیت برخی از 92 نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی را تبیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباسعلی کدخدایی با اشاره به جزییات پرونده یکی از نمایندگان رد صلاحیت شده با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از مراجع رسمی گفت: براساس این گزارش، تخلفاتی از این فرد گزارش شده که یکی از آن، دخالت در امور اجرایی با تهدید شماری از مدیران و مسئولان محلی شهرستان و استان حوزه انتخابیه اوست.

وی، تلاش برای تبرئه متهمان در حوزه قاچاق را از دیگر تخلفات این نماینده مجلس دانست و افزود: این موضوع را مراجع رسمی نوشته اند نه این که موضوع در حد پیگیری ساده برای دفاع از یک شهروند آن هم با تصور بی گناهی او بوده باشد بلکه تلاش برای تبرئه فردی بوده است که قاچاقچی کلان و تخصصی محسوب می شود و وضعیتش معلوم است.

کدخدایی تصریح کرد: وقتی این نماینده از چنین فردی حمایت و کارش را پیگیری می کند سبب بروز مسئله برای دستگاه های ما می شود؛ لابی کردن و کارچاق کنی در حوزه های اقتصادی با همکاری شرکت ها و نهادهای مختلف، مسائلی است که وجود دارد.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: البته این ها را برای خود این نماینده هم توضیح دادیم؛ گرچه ممکن است بگوید این گونه نبوده و شکل دیگری است، اما به هر حال، مرجعی رسمی مستنداتی را درباره این تخلفات فرستاده است و ما آن مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تبرئه متهمان در حوزه قاچاق دلیل رد صلاحیت یک نماینده مجلس

تلاش برای تبرئه متهمان در حوزه قاچاق دلیل رد صلاحیت یک نماینده مجلس