مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 17:502020-01-21سياسي

سردار «سردار سلیمانی» پای اعتقادات خود ایستاد


امام جمعه بندرانزلی با اشاره به ایستادگی سردار سلیمانی پای اعتقادات خود، گفت: وی افراد انقلابی و جهادی بسیاری در جبهه مقاومت لبنان، یمن، - فلسطین و سایر کشورها تربیت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) رشت با بیان اینکه قرآن کتاب انسان سازی است، اظهار کرد: انسان ها در جوامع اسلامی با بهره گیری از قرآن کریم به مقام والایی که خداوند فرموده دست یافته و در مسیر مأموریتی که خداوند به عنوان خلیفه الله حرکت می کنند.

امام جمعه بندرانزلی درباره ویژگی های انسان های خود ساخته و تکامل یافته در قرآن کریم، گفت: قرآن کریم و روایات بجا مانده از شهدا به عنوان انسان های مؤمن یاد می کند، افرادی که اهل فلاح، رستگاری و خشوع در نماز هستند.

وی با تعبیر انسان های مؤمن به عنوان کوه استوار، بیان کرد: فکر، اندیشه و اعتقاد انسان های استوار تحت هیچ شرایط و حوادثی تغییر نیافته و حوادث روزگار آنها را سست و متزلزل نمی کنند.

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه در سراسر دنیا شهادت سردار قاسم سلیمانی دل های انسان های مؤمن و آزاد اندیش سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار داد، افزود: سردار سلیمانی پای اعتقادات خود ایستادگی کرد اگر ما بخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار «سردار سلیمانی» پای اعتقادات خود ایستاد

سردار «سردار سلیمانی» پای اعتقادات خود ایستاد