مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 17:502020-01-21سياسي

نمی خواهیم تجربه مسکن مهر در طرح اقدام ملی مسکن تکرار شود


عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید: گفت: تمامی شهرهای جدید موظف هستند پیش از آغاز عملیات اجرایی هر پروژه، طرح و مشخصات را توسط مهندسان ذی صلاح تهیه و آن را به فراخوان بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، محمود رحیمی در نخستین نشست از سلسله نشست های تخصصی شرکت عمران با همکاری جامعه دانشگاهی و انجمن های صنفی و علمی با عنوان کاربست مدیریت پروژه در نسل دوم شهرهای جدید ، با اشاره به تجربه مسکن مهر به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی دهه اخیر در شهرهای جدید اعلام کرد: این اقدام در شرایطی در دستور کار شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفت که این شرکت به هیچ وجه از ساختار سازمانی لازم برای تحمل به دوش کشیدن این تعهد، برخوردار نبوده و ساختار شرکت، متعارف با تعاریف، طرح جامع و تفصیلی شهرهای جدید در 20 سال گذشته بود.

وی، در این خصوص ادامه داد: با وجود تمامی این مشکلات ما دست به دست هم داده و تلاش کردیم تا طرح مذکور با مدیریت صحیح طبق برنامه زمان بندی به اتمام برسد؛ امام همچنان شاهد مشکلاتی در برخی از پروژه های این طرح هستیم.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر این که ساخت 400 هزار واحد مسکن مهر، ظرفیتی بود که در آن زمان شهرهای جدید را با چالش جدی روبه رو کرد، گفت: اهمیت و ضرورت این مسئله ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی خواهیم تجربه مسکن مهر در طرح اقدام ملی مسکن تکرار شود

نمی خواهیم تجربه مسکن مهر در طرح اقدام ملی مسکن تکرار شود