مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 17:452020-01-21سياسي

پانزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه افتتاح شد


با حضور جمعی از مسوولان محلی، پانزدهمین مرکز نیکوکاری در ساوه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، امشب و با حضور جمعی از مسوولان و شهروندان ساوجی پانزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه در مسجد امام سجاد (ع) واقع منطقه کارگر ساوه افتتاح شد.

رییس کمیته امداد ساوه در این مراسم از تحت پوشش بودن حدود 7 هزار و 300  نفر در کمیته امداد خبر داد و گفت: درحال حاضر ماهانه بالغ بر 4 هزار و 100 خانوار به عنوان مددجوی ثابت از کمیته امداد خدمات دریافت می کنند که بخشی از این افراد پس از توانمندسازی از طریق ایجاد اشتغال از امداد خارج و نیازمندان جدید جایگزین شوند.

عباس محمدی هزاوه با اشاره به سیاست ایجاد مراکز نیکوکاری افزود: رسالت جدید کمیته امداد واگذاری امور به خود مردم برای کاستن از بروکراسی اداری و همچنین بالابردن سطح مشارکت است لذا این هدف با ایجاد مراکز نیکوکاری در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مرکز نیکوکاری امام سجاد (ع) به عنوان پانزدهمین مرکز در ساوه منطقه کارگر و اطراف را تحت حمایت و نظارت قرار می دهد تا با شناسایی نیازمندان واقعی اقدام به برطرف کردن مشکلات این قشر کند.

وی از مراکز نیکوکاری به عنوان کمیته امداد کوچک یاد کرد و گفت: این مراکز یک کمیته امداد کوچک در دل محلات هستند که نیاز محرومان را شناسایی و بدون بروکراسی اداری و آسان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه افتتاح شد

پانزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه افتتاح شد