مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 15:552020-01-21اقتصادي

بازگشت 950 واحد تولیدی کشور به چرخه تولید از ابتدای سال 98


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، جلسه رفع موانع تولید شهرک های صنعتی جنوب استان کرمان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی در جیرفت برگزار شد.

در این نشست که فرمانداران شهرستان های جنوبی استان حضور داشتند مشکلات شهرک های صنعتی جنوب استان و طرح های داری مشکلات و موانع قانونی مطرح شد که با جمع بندی مشکلات پیگیری این موارد به دستگاه های متولی واگذار شد.

محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت گفت: از ابتدای امسال تاکنون در قالب کارگروه های رفع موانع تولید بیش از 950 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته است که هدف گذاری ما در شرکت شهرک های صنعتی تا یک هزار و 350 واحد تا پایان امسال است.

دستور استاندار کرمان مبنی بر پاسخگویی سریع به سرمایه گذاران معاون اقتصادی استاندار کرمان در این نشست بر تسریع گازرسانی به شهرک های صنعتی جنوب استان توسط شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد و اظهار داشت: ورود گاز به شهرک های صنعتی جنوب استان و تامین سوخت مناسب برای واحدهای تولیدی زمینه سرمایه گذاری بیشتری را در منطقه فراهم خواهد کرد.

محمدعلی دهقان عنوان کرد: در قالب پنجره واحد سرمایه گذاری استان تمام دستگاه های متولی با دستور استاندار کرمان موظف به پاسخ استعلام های سرمایه گذاران در کوتاه ترین زمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 950 واحد تولیدی کشور به چرخه تولید از ابتدای سال 98

بازگشت 950 واحد تولیدی کشور به چرخه تولید از ابتدای سال 98