مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 15:172020-01-21فرهنگي

سایت جشنواره ملی مجسمه های نمکی در دست طراحی است


ناصر نبی زاده عصر سه شنبه در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با محوریت جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار افزود: سومین جشنواره مجسمه های نمکی فروردین ماه سال 99 با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالاب کجی نمکزار نهبندان برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره هر سال با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در شهرستان نهبندان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: این جشنواره در 2 مرحله شامل انتخاب اولیه براساس تصاویر ارسالی و انتخاب نهایی براساس اجرای زنده در محل تالاب برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تالاب کجی نمکزار یکی از ظرفیت های مهم شهرستان نهبندان و جشنواره ملی مجسمه های نمکی از رویدادهای مهم خراسان جنوبی است که گام مهمی در بهبود اقتصادی شهرستان نهبندان نیز محسوب می شود.

نبی زاده گفت: جشنواره مجسمه های نمکی با هدف توسعه مجسمه سازی و هنر محیطی معاصر ایران از طریق فراهم کردن شرایط بروز و شکوفایی آفرینش های هنری برگزار می شود.

وی تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت ها در زمینه هنر محیطی بین هنرمندان و حضور و بازدید شهروندان حین اجرای آثار را از دیگر اهداف برگزاری ذکر کرد و افزود: امسال در برگزاری جشنواره مجسمه های نمکی، استفاده از توان بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد در اولویت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت جشنواره ملی مجسمه های نمکی در دست طراحی است

سایت جشنواره ملی مجسمه های نمکی در دست طراحی است