مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 14:502020-01-21سياسي

نقاط ضعف و قوت دستگاههای اجرایی در پدافند غیر عامل شناسایی میشود


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: نقاط ضعف و قوت ادارات در حوزه پدافندی باید شناسایی شده و برای رفع آن اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ششمین جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات در پدافند غیر عامل استان، روز سه شنبه با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و اعضای کارگروه در سالن جلسات دفتر معاونت سیاسی، امنیتی استانداری برگزار شد.

محمد افشار، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین در این جلسه اظهار داشت: کارگروه امداد و نجات در پدافند غیر عامل استان با مسئولیت هلال احمر به واسطه اثرگذاری در حوزه های مختلف متفاوت با دیگر کارگروه هاست و مطالعات طرح جامع پدافند غیر عامل با حضور اعضای کارگروه در زمینه های دارایی شناسی و سرمایه های کارگروه و تهدید شناسی و آسیب پذیری دارایی ها با تصویب مصوبات و تحلیل های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: شناسایی نقاط ضعف و قوت در حوزه های امداد و نجات و راهکارها و برنامه های لازم برای رسیدن به نتایج مطلوب از جمله مواردی است که در طرح جامع پدافند غیر عامل مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان با بیان اینکه دیدگاه ما در پدافند غیر عامل با رویکرد ایمنی، امنیتی و دفاعی است ادامه داد: طرح جامع پدافند غیر عامل یک سند بالا دستی و راهبردی است و موضوعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط ضعف و قوت دستگاههای اجرایی در پدافند غیر عامل شناسایی میشود

نقاط ضعف و قوت دستگاههای اجرایی در پدافند غیر عامل شناسایی میشود