مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 14:352020-01-21سياسي

رییس ستاد رسانه ای «بیانیه گام دوم انقلاب» در صداوسیما منصوب شد


رییس سازمان صداوسیما در حکمی حسین رضی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت رسانه ملی را به سمت «رییس ستاد رسانه ای بیانیه گام دوم انقلاب» منصوب کرد.

- رییس سازمان صداوسیما در حکمی حسین رضی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت رسانه ملی را به سمت رییس ستاد رسانه ای بیانیه گام دوم انقلاب منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنصوب کرده است.

در متن این حکم آمده است: از آنجا که بیانیه گام دوم، سرآغاز حرکت افتخارآمیز و حیات بخش انقلاب اسلامی و ترسیم گر آینده متعالی نظام و انقلاب است، تنظیم حرکت جامعه با مفاد آن، تنظیم کننده پیشرفت و تعالی ملت بزرگ ایران، امیدآفرین برای همه مدافعان راه حق و آزادی در سراسر جهان، نویدبخش صبحی روشن و زمینه ساز ظهور منجی و برپایی حکومت صالحان خواهد بود.

لذا لازم است با به کارگیری همه ظرفیت های رسانه ملی در همکاری با دیگر نهادهای مرتبط، با عزم و تلاش جدی برای اجرای موارد ذیل اهتمام ویژه به عمل آورید: تحلیل دقیق بیانیه گام دوم و ترسیم مسیر حرکت رسانه بر اساس آن، با تدوین برنامه جامع کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت؛ سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت مؤثر برای تحقق و تبلور بیانیه در همه ارکان و فعالیت های سازمان و رصد و کنترل موارد مغایر از طریق طراحی ابزار و شیوه های کارآمد؛ تلاش در راستای نهادینه کردن مفاد بیانیه و فرهنگ سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد رسانه ای «بیانیه گام دوم انقلاب» در صداوسیما منصوب شد

رییس ستاد رسانه ای «بیانیه گام دوم انقلاب» در صداوسیما منصوب شد