مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 14:202020-01-21سياسي

17 دشت در سطح استان اصفهان دچار فرونشست است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان گفت: 17 دشت همچون گلپایگان، خوانسار، دشت دامنه، دشت مهیار و اردستان به دلیل برداشت های بی رویه آب دچار فرونشست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور شیشه فروش عصر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اردستان اظهار داشت: قانون مدیریت بحران در فروردین امسال در مجلس شورای اسلامی تصویب و در شهریور توسط دولت به استانها ابلاغ شدکه جای تامل دارد اعضای مدیریت بحران شهرستان اردستان هنوز یکبار هم آن را مطالعه نکرده و به آن اشراف ندارند.

وی با اشاره به اینکه برای قانون مدیریت بحران تلاشهای زیادی انجام شده تا به دست ما برسد، افزود: دستگاهها باید با مطالعه آن وظایف خود را بدانند و هر سوالی برایشان مطرح می شود جواب آن در دل این ابلاغیه وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان گفت: اولین موضوع در ستاد مدیریت بحران حلقه پیشگیری است که باید با یکدیگر هماهنگی و تیمی کار کنیم تا در زمان بحران با مشکل مواجه نشویم.

وی ابراز داشت: در قانون مدیریت بحران اعلام شده که مسئولان باید شخصاً در جلسات حضور داشته و در غیر اینصورت فرماندار به عنوان رییس جلسه می تواند آنان را به تخلفات اداری معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 دشت در سطح استان اصفهان دچار فرونشست است

17 دشت در سطح استان اصفهان دچار فرونشست است