مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-21بين الملل

واکنش آمریکا به تهدید ایران برای خروج از ان پی تی


نماینده آمریکا در کنفرانس خلع سلاح در واکنش به تهدید تهران برای خروج از معاهده ان پی تی در صورت اقدام اروپا برای ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت گفت: - نماینده آمریکا در کنفرانس خلع سلاح در واکنش به تهدید تهران برای خروج از معاهده ان پی تی در صورت اقدام اروپا برای ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت گفت: این، حامل پیامی بسیار بسیار منفی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، رابرت وود نماینده دائم آمریکا در کنفرانس خلع سلاح امروز(سه شنبه) در اظهاراتی به تهدید ایران برای خروج از معاهده ان پی تی واکنش نشان داد.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران روز گذشته در یک مصاحبه خاطر نشان کرد: اگر اروپا به رفتار نامناسب خود ادامه دهد یا موضوع ایران را به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع دهد، ما خروج از ان پی تی را در دستور کار قرار می دهیم.

رابرت وود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گفت وگوها درباره منع اشاعه هسته ای (ان پی تی) در ماه آوریل برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ما در آستانه برگزاری یک کنفرانس بازنگری هستیم و ایران تهدید می کند از این معاهده خارج خواهد شد.

این حامل پیامی بسیار بسیار منفی است.

وی در ادامه با تکیه بر ادعاهای واهی و تکراری مقامات آمریکایی علیه کشورمان گفت: ایران می بایست به رفتار مخرب خود خاتمه دهد و با آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به تهدید ایران برای خروج از ان پی تی

واکنش آمریکا به تهدید ایران برای خروج از ان پی تی