مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-21ورزشي

یادداشت معنادار عضو مجمع فدراسیون فوتبال قبل از انتخابات


عضو مجمع فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی از پیشکسوتان و متخصصان فوتبال خواست تا با حضور در انتخابات، جلوی انتخاب افراد «غیر متخصص» و «همیشگی» را بگیرند.

- عضو مجمع فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی از پیشکسوتان و متخصصان فوتبال خواست تا با حضور در انتخابات، جلوی انتخاب افراد غیر متخصص و همیشگی را بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با استعفای مهدی تاج و بلاتکلیفی ریاست فدراسیون فوتبال مقرر شد تا مجمع انتخاباتی در اسرع وقت برگزار شود.

هرچند هنوز هیچکس به صورت رسمی شرکت کردن در انتخابات را اعلام نکرده اما سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد و یکی از اعضای مجمع با انتشار پیامی از پیشکسوتان و متخصصان فوتبال خواست تا ترسشان را کنار بگذارند و با حضور در انتخابات، حقشان را بگیرند.

متن پیام آذری به این شرح است: متخصصین ، قهرمانان ، تحصیل کردگان، پیشکسوتان و ملی پوشان و خاک خورده های زمینهای فوتبال.

با سلام انتخابات فوتبال در راه است، مجمع تشکیل می شود، اشخاصی را انتخاب می کنند و یا افرادی انتخاب می شوند برای تصدی پستهای مدیریتی مهمترین ساختار فوتبالی کشور فدراسیون فوتبال.

آنها در خصوص محبوبترین ورزش حال حاضر ایران و جهان طی چهار سال آینده تصمیم خواهند گرفت؛ تصمیماتی که امکان دارد بر اساس یک برنامه استراتژیک و راهبردی و یا حاصل یک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت معنادار عضو مجمع فدراسیون فوتبال قبل از انتخابات

یادداشت معنادار عضو مجمع فدراسیون فوتبال قبل از انتخابات