مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 14:002020-01-21سياسي

جشن های برنامه ریزی شده دهه فجر برای مردم ملموس باشد


امام جمعه مرند از مسئولین این شهرستان خواست جشن های دهه فجر را به گونه ای برنامه ریزی کنند که برای مردم ملموس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی و ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان مرند ابراز داشت: این از افتخارات جمهوری اسلامی می باشد که در فرهنگ جزو پرچمداران هستیم و بعد از آمدن اسلام در ایران، این فرهنگ کامل تر شد.

وی افزود: تمامی مولفین کتب اربعه شیعه و سنی، ایرانی هستند، برخلاف تفسیر اشتباه که اسلام به اجبار به ایران آمده، اما ایرانی ها نقش بسیار مؤثری در فرهنگ و گسترش دین داشته و دارند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با بیان اینکه اگر فرهنگ خود را حفظ کنیم در آینده موفق خواهیم شد، خاطرنشان کرد: اسلام و قرآن و اهل بیت و معارف زیبای انسانی و اسلامی امروز از ایران به دنیا پخش می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند تاکید کرد: نگارش کتاب، بهترین وسیله ماندگاری و انتقال فرهنگ است و کتاب هایی که اخیراً در شهرستان مرند به تألیف درآمده ارزشمند است.

وی در بخش دیگری بر ضرورت آشنا کردن نسل جوان با سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه های وزینی به مناسبت ایام فاطمیه با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای دانش آموزان طراحی و اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های برنامه ریزی شده دهه فجر برای مردم ملموس باشد

جشن های برنامه ریزی شده دهه فجر برای مردم ملموس باشد