مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-21سياسي

کمک معلم بازنشسته به آزادی مددجوی زن محکوم مالی از زندان یزد


این نیکوکار هدف از این اقدام را شادی روح درگذشتگان ، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی ذکر کرد و گفت: هرکس با هر توان مالی می تواند در این راه پر خیر و برکت قدم بردارد و با آزادی زندانیان جرایم غیرعمد توشه ای برای آخرت خود جمع کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر سه شنبه روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، با کمک این خیر نوعدوست زمینه آزادی این مددجو از اندرزگاه زنان فراهم شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مدیرعامل ستاد دیه یزد پیشتر گفته بود: از ابتدای سال جاری تاکنون 141 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با حمایت و همراهی مردم نوعدوست و خیرخواه از زندان آزاد شدند.

افشون افزود: برای آزادی این افراد 32 میلیارد ریال توسط مردم به ستاد کمک شد تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شود.

وی ادامه داد: هم اکنون 250 نفر به دلیل جرایم مالی غیرعمد زندانی هستند که آزادی آنان 230 میلیارد ریال کمک های مردمی نیاز دارد، امیدواریم با حمایت خیران، زمینه رهایی این افراد فراهم شود.

زندانیان جرایم غیرعمد شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه و نفقه و بدهی مالی هستند.

استان یزد یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد آنها در 21 شهر و بقیه در مناطق روستایی و عشایری و آبادی ها زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک معلم بازنشسته به آزادی مددجوی زن محکوم مالی از زندان یزد

کمک معلم بازنشسته به آزادی مددجوی زن محکوم مالی از زندان یزد