مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-21سياسي

فضای مجازی، عرصه دعوت به مشارکت انتخابات باشد


اسماعیل رستم پور در جلسه با نمایندگان فضای مجازی داوطلبان مجلس شورای اسلامی حوزه سقز و بانه اظهار داشت: ما بعنوان مجریان انتخابات حضور حداکثری، امانتداری از آرا و دفاع از حق مردم را مهمترین مساله در پروسه انتخابات می دانیم و بر انتخابات سالم و بدون خدشه تاکید داریم.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان در راستای قوانین انتخابات فعالیت کنند افزود: داوطلبان از تخریب همدیگر در فضای مجازی خودداری کنند و با رعایت شان و منزلت هم در فضای سالم و برادرانه به رقابت بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز گفت: 220 شعبه، آرای سقزی ها را در انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری جمع آوری می کنند که از این تعداد 95 شعبه ثابت شهری و مابقی نیز در روستاها مستقر می شود.

نماینده هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی سقز هم با بیان اینکه مهمترین مساله کشور، انتخابات است عنوان کرد: انتخابات آبروی نظام است و باید هیات های چندگانه، داوطلبان و هواداران در راستای برگزاری انتخابات سالم، قانون را فصل الخطاب قرار دهند.

محمد وارعی گفت: تبلیغات کاندیداها باید در قالب ماده های 56 تا 61 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد و داوطلب ها به جای تخریب همدیگر ویژگی های شخصیتی و برنامه های خود را برای مردم تشریح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی، عرصه دعوت به مشارکت انتخابات باشد

فضای مجازی، عرصه دعوت به مشارکت انتخابات باشد