مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-21سياسي

مردم و مسوولان به حفظ فضای سالم انتخاباتی کمک کنند


یوسف خدادادی روز سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی هدف ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفاتی را برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با رعایت امانت و موازین شرعی و قانونی ذکرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی در انتخابات گفت: برخی افراد گاهی اقدام به نشر اکاذیب، شایعه پراکنی، توهین، اهانت و تخریب رقبای انتخاباتی خود در فضای مجازی می کنند، لذا دستگاه قضایی نسبت به این موضوع به شدت حساس است و کسی حق ندارد فضا را ملتهب و ناامن کند بلکه باید از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری انتخابات پرشور و سالم به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی به بحث خرید و فروش آراء اشاره کرد و افزود: خرید و فروش آراء به اعتماد عمومی به شدت صدمه می زند و با آن برخورد جدی خواهد شد.

خدادادی اظهارداشت: هر چند رویکرد دستگاه قضایی در خصوص جرایم و تخلفات انتخاباتی بر مبنای اقدامات پیشگیرانه است ولی چنانچه تخلفی صورت گیرد دستگاه قضایی طبق قانون با متخلفان با قاطعیت برخورد می کند.

او گفت: تبلیغات زود هنگام، استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداهای خاص و پرداختن به مباحث قومی و قبیله ای ممنوع است و خواست مردم و دستگاه قضایی بر این است تا دستگاه ها و نهادهای اجرایی و نظارتی در صورت برخورد با اینگونه افراد در سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسوولان به حفظ فضای سالم انتخاباتی کمک کنند

مردم و مسوولان به حفظ فضای سالم انتخاباتی کمک کنند