مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-21سياسي

بررسی مشکلات بانوان فعال در حوزه اقتصاد تعاونی در فراکسیون زنان مجلس


عضو فراکسیون زنان مجلس از بررسی مشکلات و چالش های پیش روی بانوان فعال اقتصادی در حوزه تعاونی در نشست امروز این فراکسیون خبر داد.

- سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: فراکسیون زنان مجلس امروز ظهر در نشستی مشکلات و چالش های پیش روی بانوان فعال در حوزه اقتصاد تعاونی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

  وی افزود: در این نشست که با حضور جمعی از بانوان فعال در حوزه اقتصاد تعاونی برگزار شد، مدعوین به جلسه گزارشاتی را از مشکلات پیش روی خود ارائه کردند.

  عضو فراکسیون زنان مجلس اظهار داشت: در نشست فراکسیون، دعوت شدگان به جلسه در گزارش خود عنوان کردند که مشکلات شان بیشتر حول محور ارائه تسهیلات به آنهاست و خواستار توجه بیشتر و جدی تر دولت به حوزه فعالیت شان بودند.

  ذوالقدر خاطرنشان کرد: در این جلسه پیشنهادات مختلفی مطرح شد مبنی بر اینکه بهتر شدن وضعیت این فعالان اقتصادی، اتحادیه ای برای آنها تشکیل شود.

  وی در پایان گفت: درنهایت بنا شد تا نشستی با مسؤولین ذیربط به منظور طرح و بررسی مشکلات بانوان فعال در حوزه اقتصاد تعاونی برگزار و راهکارهای برای حل مشکلات آنها پیدا و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات بانوان فعال در حوزه اقتصاد تعاونی در فراکسیون زنان مجلس

بررسی مشکلات بانوان فعال در حوزه اقتصاد تعاونی در فراکسیون زنان مجلس