مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-21سياسي

47 پروژه طی دهه فجر در دهلران کلنگ زنی و افتتاح می شود


همزمان با ایام الله دهه فجر 47 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید عسگری روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: از این تعداد پروژه 41 پروژه بهره برداری و 6 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی اظهار داشت: بیش از 680 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای این پروژه ها هزینه شده است که زمینه اشتغال 120 نفر را فراهم کرده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 11 پروژه اقتصادی هستند که 9 پروژه آنها بهره برداری و 2 پروژه نیز کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال 35 نفر در این طرح های اقتصادی فراهم است.

عسگری افزود: پروژه های کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آب و فاضلاب روستایی از جمله مهم ترین این پروژه ها هستند.

فرماندار دهلران به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: جلب مشارکت حداکثری، رعایت اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات از رویکردهای مهم است و همه باید در ایجاد انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صدوق های رأی همت کنند.

عسگری گفت: مدیران حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها استفاده کنند و چنانچه مشاهد شود مدیر متخلف قبل از انتخابات غزل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 پروژه طی دهه فجر در دهلران کلنگ زنی و افتتاح می شود

47 پروژه طی دهه فجر در دهلران کلنگ زنی و افتتاح می شود