مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-21سياسي

5637 یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد بدون حامی


5 هزار 637 یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند.

- ، مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد این استان، در جمع مدیران آموزش و پرورش استان گفت: 10 هزار و 670 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد5637 نفر بدون حامی و چشم انتظار حمایت خیران و نیکوکاران اند.

قباد مبشری افزود: این نهاد یکی از نهادهایی است که در کمتر از یک ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی(ره) به منظور توجه به نیازمندان و بی سرپرستان تأسیس و به مرورزمان فعالیت هایش در زمینه های مختلف گسترش یافت.

وی با بیان اینکه یکی از بحث های اساسی در کمیته امداد بحث توانمندسازی مددجویان این نهاد است، گفت: در خصوص توانمندسازی خانواده ها ما آموزش را برای فرزندان آن ها موردتوجه قرار داده و در زمینه های پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانش آموزان و دانشجویان مددجو را حمایت می کنیم.

مبشری با اشاره به اینکه مؤلفه اصلی توانمندسازی بحث فرهنگی است، افزود: در حال حاضر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 11 هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت دارد و در زمینه های مختلف آن ها را پشتیبانی می کند.

وی با یادآوری اینکه 43 هزار خانوار با جمعیت 110 هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد استان در سال جاری برخوردار هستند، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5637 یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد بدون حامی

5637 یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد بدون حامی