مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-21اقتصادي

تولیدکننده نمونه: فرایند تولید تا رضایت مشتری ادامه دارد


بهرام ساتلیخ محمدی روز سه شنبه در نشست خبری پیشگامان تولید در عرصه ملی که با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی و جمعی از تولیدکنندگان و بهره برداران نمونه ملی برگزار شد افزود: شرکت دان و علوفه شرق در زمینه تولید خوراک طیور و آبزیان امسال عنوان تولید کننده نمونه در سطح ملی را کسب کرد که این موفقیت مرهون تلاش تمامی نیروهای شاغل در این مجموعه است.

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی در نمونه شدن دخیل بوده است گفت: همواره در عرصه تولید اعتقاد داریم بعد از فروش باید با مشتری و مصرف کننده ارتباط برقرار باشد.

مدیرعامل شرکت دان و علوفه شرق در بیرجند، خوراک دام و طیور را از محصولات استراتژیک کشور معرفی کرد و گفت: یکی از عوامل موفقیت شرکت دان و علوفه شرق این بوده که همواره تلاش کرده ایم در هر شرایطی مواد اولیه را تامین کنیم.

وی شرایط سخت یک سال گذشته را یادآور شد و افزود: در چنین شرایطی نیز به هر قیمت مواد اولیه را تامین کرده و پاسخگوی نیاز مشتری بوده ایم.

ساتلیخ محمدی اعتماد را اولین گام برای خرید محصول از تولیدکننده دانست و اضافه کرد: کار تولید خوراک طیور آبزیان همچون نانوایی بوده که بدون آرد فعالیتش معنا ندارد و باید همیشه تنورش گرم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکننده نمونه: فرایند تولید تا رضایت مشتری ادامه دارد

تولیدکننده نمونه: فرایند تولید تا رضایت مشتری ادامه دارد