مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-21ورزشي

والیبال کاله یک جلسه از همراهی تماشاگران محروم شد؛ تذکر کتبی به خداوردی


کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم کاله مازندران را به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، حواشی دیدار تیم های کاله مازندران و پیکان تهران در هفته ششم معوقه لیگ برتر و اظهارات اکبر خداوردی سرمربی پیام خراسان، دو موضوع نشست کمیته انضباطی روز دوشنبه 30 دی ماه بود.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظرین و مستندات ارائه شده، تیم کاله مازندران را به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

بر این اساس، تیم کاله مازندران فردا (چهارشنبه) و در دیدار با فولاد سیرجان در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل، از همراهی تماشاگران خود محروم است.

این کمیته برای اکبر خداوردی سرمربی تیم پیام خراسان نیز به دلیل اظهارات علیه فدراسیون، توبیخ کتبی با درج در پرونده درنظر گرفت.

آرای کامل صادره از سوی کمیته انضباطی برای این دو پرونده به قرار زیر است: * درباره حواشی دیدار کاله و پیکان در هفته ششم نظر به این که بر اساس آیین نامه سازمان لیگ، اصل بر صحت گزارش ناظران است و گزارش ناظران این مسابقه مقرون به واقع تشخیص داده شد، با توجه به مسبوق به سابقه بودن این رفتار و با عنایت به اختیار حاصله از آیین نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال کاله یک جلسه از همراهی تماشاگران محروم شد؛ تذکر کتبی به خداوردی

والیبال کاله یک جلسه از همراهی تماشاگران محروم شد؛ تذکر کتبی به خداوردی