مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-21پزشكي

خیرین نسبت به سلامت کشور حساس هستند


 رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور گفت: در همه نقاط کشور این امر رایج شده که خیرین نسبت به سلامت کشور حساس هستند، درگذشته جهت گیری و جهت یابی  خیرین به سوی مدرسه سازی و کمک به ایتام بوده اما اکنون سلامت محوری هم در امر خیرین رواج  پیداکرده است.

- ایسنا/کردستان  رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور گفت: در همه نقاط کشور این امر رایج شده که خیرین نسبت به سلامت کشور حساس هستند، درگذشته جهت گیری و جهت یابی  خیرین به سوی مدرسه سازی و کمک به ایتام بوده اما اکنون سلامت محوری هم در امر خیرین رواج  پیداکرده است.

علی دل پیشه امروز(یکم بهمن) در دومین مجمع سلامت استان که در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، با اشاره به وجود مجمع سلامت، اظهار کرد: سلامت تنها مختص به یک دستگاه، تخت های بیمارستانی، واکسیناسیون و خدمات بهداشتی نیست بلکه تمام اجزای جامعه در این حوزه به هم مرتبط هستند لذا همه احاد جامعه تکلیف دارند برای سلامت مردم اقدام کنند.

وی افزود: سلامت لازمه مشارکت مردم است چراکه اگر مردم خواهان سلامت نباشند باوجود افزایش تخت های بیمارستان، تأثیری بر ارتقای سلامت ندارد در واقع باید باورها را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین نسبت به سلامت کشور حساس هستند

خیرین نسبت به سلامت کشور حساس هستند