مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-21سياسي

گستردگی تاریخ پزشکی آستان قدس رضوی


نویسنده کتاب «سیری در تاریخ اسناد پزشکی آستان قدس رضوی از دارالشفا تا بیمارستان رضوی» گفت: گستردگی تاریخ پزشکی این مجموعه را می توان در همه موضوعات مشاهده کرد.

- مشهد - نویسنده کتاب سیری در تاریخ اسناد پزشکی آستان قدس رضوی از دارالشفا تا بیمارستان رضوی گفت: گستردگی تاریخ پزشکی این مجموعه را می توان در همه موضوعات مشاهده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید جلال حسینی، رییس سازمان کتابخانه ها و اسناد آستان قدس رضوی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از اسناد پزشکی آستان قدس رضوی (از دوره صفویه تا معاصر) که همزمان با چهاردهمین سال تأسیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی بود، در سالن اجتماعات این بیمارستان اظهار کرد: اسناد به جا مانده در کتابخانه استان قدس رضوی، میراث و اسناد تمدنی ما هستند، به عنوان مثال اسناد پزشکی رونمایی شده امروز، غنی ترین آثار به جا مانده در کشور است.

در ادامه ابوالفضل حسن آبادی، مدیر مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی گفت: سازمان کتابخانه آستان قدس رضوی، نه تنها در کشور بلکه در دنیا نیز مطرح است.

باید گفت غنی ترین مرکز اسناد کشور را آستان قدس رضوی دارا می باشد.

وی با بیان اینکه تاریخ پزشکی آستان قدس رضوی از دارالشفا تا بیمارستان رضوی گسترده است، ابراز کرد: این مجموعه طی 500 سال در حال گسترش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستردگی تاریخ پزشکی آستان قدس رضوی

گستردگی تاریخ پزشکی آستان قدس رضوی