مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:452020-01-21اجتماعي

لزوم پیش بینی تمهیدات در پی ورود سامانه بارشی به کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه دوم بهمن به جو استان هشدار داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه دوم بهمن به جو استان هشدار داد.

وحید محمدی تبار سه شنبه، یکم بهمن ماه در جمع خبرنگاران افزود: بنا به هشدارهای سازمان مدیریت بحران کشور و پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان از صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه 98 استان میزبان یک سیستم بارشی شامل: باران و برف خواهد بود که این سامانه بارشی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(دوم و سوم بهمن ماه) این هفته جو استان را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بارش باران، برف، تگرگ، رعد و برق و افت فشار و دما را در سطح استان بخصوص مناطق سردسیری داریم.

وی اظهارکرد: لازم است دستگاههای خدمات رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان آمادگی کامل داشته باشند و شهروندان نیز به توصیه ها و هشدار های هواشناسی و مدیریت بحران، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، صدا و سیما، رادیو و … توجه جدی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل مدیریت بحران در پایان گفت : ان شاءلله مجموعه های راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، شهرداری های سراسر استان، هلال احمر، فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیش بینی تمهیدات در پی ورود سامانه بارشی به کهگیلویه و بویراحمد

لزوم پیش بینی تمهیدات در پی ورود سامانه بارشی به کهگیلویه و بویراحمد