مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-21بين الملل

انتقاد روسیه از مقامات آمریکایی درباره حق غنی سازی اورانیوم ایران


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین از اظهارات مقامات آمریکایی درباره حق غنی سازی اورانیوم در ایران به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در حساب کاربری خود در توییتر با انتقاد از سخنان و مواضع مقامات آمریکایی درباره ان.

پی.

تی، این گونه اظهارات را مرتبط با یکجانبه گرایی آمریکا عنوان کرد.

در این ارتباط، میخاییل اولیانوف گفته است: نماینده آمریکا در امور ایران به تازگی گفته است که عدم غنی سازی اورانیوم برای ایران باید به عنوان یک استاندارد مورد پذیرش واقع شود، اگر این موضوع به عنوان نقطه نظر و دیدگاه رسمی اوست، این بدان معنی است که واشنگتن نسبت به ماده 4 معاهده ان پی تی که مرتبط با حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است، شک و تردید دارد.

نماینده روسیه در ادامه در توییت دیگر به مقامات آمریکایی این گونه توصیه کرده است: همکاران آمریکایی من، لطفا از بیان اظهاراتی که ممکن است به روندهای تنش زا منجر شود، خودداری کنید، چه آنهایی که غنی سازی اورانیوم انجام می دهند مانند برزیل، ژاپن، کره جنوبی و دیگران و چه آنهایی که غنی سازی ندارند، از استانداردهای یکجانبه گرای آمریکا ناراحت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد روسیه از مقامات آمریکایی درباره حق غنی سازی اورانیوم ایران

انتقاد روسیه از مقامات آمریکایی درباره حق غنی سازی اورانیوم ایران