مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:202020-01-21اقتصادي

با خیال راحت لبنیات بخورید!


در پی اظهارات یک کارشناس در برنامه تلویزیونی درباره آلودگی شیرهای پاستوریزه به سم افلاتوکسین، دبیر انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.

- در پی اظهارات یک کارشناس در برنامه تلویزیونی درباره آلودگی شیرهای پاستوریزه به سم افلاتوکسین، دبیر انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای اخیر در یک برنامه تلویزیونی فردی که به عنوان بازرس انجمن بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران معرفی شد، درباره آلودگی شیرهای پاستوریزه به سم افلاتوکسین اظهاراتی را مطرح کرد که با واکنش مسئولان دستگاه های مختلف مواجه شد.

همان روز سخنگوی نیز یک روز بعد طی بیانیه ای اظهار کارشناس میهمان در صدا و سیما درخصوص آلودگی شیر پاستوریزه به سم آفلاتوکسین را تکذیب کرد.

در این رابطه رضا باکری، دبیر انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران نیز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سم آفلاتوکسین نوعی قارچ است که در خوراک دام رشد می کند و وقتی دام از آن تغذیه می کند ممکن است سم آفلاتوکسین در فراورده های دام مانند شیر ظاهر شود.

وی با بیان اینکه صنایع لبنی قادر به از بین بردن این سم از طریق سیستم های پاستوریزه و استریلیزه کردن نیستند، تصریح کرد: بنابراین از سال 1392 در کنار نظارت های سازمان ملی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خیال راحت لبنیات بخورید!

با خیال راحت لبنیات بخورید!