مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-21ورزشي

والیبال پیکان به پرداخت طلب پنج بازیکن سال 97 محکوم شد


کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، در نشست فوق العاده خود درخواست پنج بازیکن سال 97 تیم لیگ برتری پیکان را بررسی کرد و رای به پرداخت طلب آنها داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست فوق العاده کمیته انضباطی دوشنبه 23 دی ماه برای بررسی درخواست پنج بازیکن سال 97 باشگاه پیکان (محمد فلاح، بابک امیری، حسین امیری، آرمین تشکری و امیرحسین اسفندیار) مبنی بر مطالبه الباقی مبالغ قراردادشان از باشگاه مذکور در لیگ برتر سال 1397 تشکیل شد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس از بررسی اسناد و مدارک این پرونده و سخنان برخی بازیکنان شرکت کننده در نشست، با اعلام ختم رسیدگی، رای زیر را صادر کرد.

پنج نفر از اعضاء تیم والیبال باشگاه پیکان به نام های محمد فلاح، بابک امیری، حسین امیری، آرمین تشکری و امیرحسین اسفندیار که در لیگ برتر سال 1397 به عنوان بازیکن در مسابقات شرکت داشته اند، ادعا نمودند الباقی مبالغ قرارداد خود را دریافت نداشته اند.

نماینده باشگاه پیکان، مطابق لایحه واصله نظر به توافق بین باشگاه با چهار نفر از بازیکنان و این که بازیکنان پس از امضاء توافق نامه حق هرگونه ادعا را از خود سلب و ساقط نموده اند، کمیته انضباطی را صالح به رسیدگی ندانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال پیکان به پرداخت طلب پنج بازیکن سال 97 محکوم شد

والیبال پیکان به پرداخت طلب پنج بازیکن سال 97 محکوم شد