مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-21بين الملل

تنگ تر شدن حلقه حفاظتی رییس جمهور فرانسه


از پاریس؛ نشریه لوفیگارو با اشاره به حوادث و رخداد های بی سابقه در چند روز گذشته در فرانسه ، نوشته است: رییس جمهور این کشور بدون شک تنها شخصی است که در حال حاضر، با بیشترین تهدیدات روبروست.

در همین رابطه و با توجه به شرایط حساس کنونی؛ منابع امنیتی کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) اعلام کرده اند که امانوئل مکرون از بالاترین سیستم ایمنی و حفاظتی برخوردار شده است.

هجوم گروهی از معترضان برای ورود به صحن سالن تئاتری که مکرون و همسرش سرگرم دیدن نمایش بودند و آتش زدن رستوران مورد علاقه مکرون؛ زنگ خطری برای مکرون است که هدف اصلی مخالفان قرار گرفته است.

به گفته این نشریه، پس از این حوادث؛ حلقه حفاظتی و امنیتی مکرون در تمام 24 ساعت به صورت آماده باش کامل به سر برده و برای دیدار ها و جابه جایی رییس جمهور وظیفه بسیار حساس در ابعاد میلیمتری حفاظتی برعهده خواهند داشت.

این روزنامه در ادامه می نویسد که عملیات خشونت بار ضد برنامه اصلاحی بازنشستگی چندین برابر شده و ابعاد نگران کننده ای بخود گرفته است.

این رخداد ها با اهدافی که به مکرون و دولت اش مرتبط بوده است صورت می گیرد، اما این سئوال مطرح است که آیا این حوادث به صورت اتفاقی است؟ یا با طرح و برنامه ریزی قبلی همراه است؟برای الیزه و دولت؛ هجوم به سالن تئاتری که مکرون در آنجاست، آتش زدن فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگ تر شدن حلقه حفاظتی رییس جمهور فرانسه

تنگ تر شدن حلقه حفاظتی رییس جمهور فرانسه