مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-21سياسي

نقش مخرب استعمار پیر در مذاکرات هسته ای افشا شد


کتاب «نقش انگلیس در پرونده ی هسته ای ایران» نوشته سیما رفسنجانی نژاد توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

- کتاب نقش انگلیس در پرونده ی هسته ای ایران نوشته سیما رفسنجانی نژاد توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کتاب نقش انگلیس در پرونده ی هسته ای ایران از سوی مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.

نویسنده در این کتاب با بررسی استراتژی انگلستان در ارتباط با برنامه هسته ­ای جمهوری اسلامی ایران، ابزارهای اجرایی این استراتژی و چشم ­انداز آینده آن را به صورت منسجم و عمیق مورد مطالعه قرار داده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم: از همان ابتدا که پرونده هسته ای ایران مطرح شد دولت انگلیس یکی از دولت های فعال جهت محروم ساختن جمهوری اسلامی ایران از حق هسته ای خود بوده است.

هنگامی که جمهوری اسلامی بر حق غنی سازی اورانیوم تأکید ورزید، دولت انگلیس با کمک نظام سلطه جهانی پرونده ایران را به شورای امنیت سازمان ملل انتقال داد و از آن طریق فشارها و تحریم هایی را بر ملت ایران وارد ساخت.

از سوی دیگر این کشور به دلایل چندی سعی در پیشبرد اهداف خود از طریق دیپلماسی عمومی دارد، که از جمله آنها می توان مشروع بودن، کم هزینه بودن، اقناع پذیربودن این روش اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مخرب استعمار پیر در مذاکرات هسته ای افشا شد

نقش مخرب استعمار پیر در مذاکرات هسته ای افشا شد