مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:462020-01-21سياسي

حجم سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان 3.5برابر سیل گلستان بود


منصور بیجار روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که به منظور جمع بندی اقدامات انجام شده توسط دستگاه ها و خسارات وارده در سیلاب اخیر برگزار شد، پیام رهبرمعظم انقلاب را موجب شتاب بخشی خدمات و اقدامات همه دستگاه ها و نهادها عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مقامات کشوری نشان از توجه ویژه نظام به این استان است.

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: در سیلاب اخیر علاوه بر همبستگی تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران استان، حضور مقامات کشوری بویژه پیام رهبری امیدوار کننده و چراغ راه برای ادامه مسیر بود.

عباسعلی ارجمندی گفت: مجموعه خسارات برآورد شده سیلاب اخیر تا کنون سه هزار و 300 میلیارد تومان است که بیشترین خسارت به ترتیب مربوط به بخش راه، مسکن و کشاورزی است.

وی افزود: همچنین هزارو 542 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب بودند و تاکنون جمع کل اقلام امدادی که به این استان وارد شده سه هزار و 955 تن بوده است.

در این نشست مقرر شد با عنایت به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی ها طی روزهای پایانی هفته جاری و هفته آتی و نظر به اینکه در برخی نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان شرایط زندگی به حالت عادی بازنگشته است، تمامی اعضای ستاد بحران ضمن آماده باش با به کارگیری تمام امکانات و ماشین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان 3.5برابر سیل گلستان بود

حجم سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان 3.5برابر سیل گلستان بود