مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:452020-01-21سياسي

طرح پسماند شهرستان دیر زودتر به نتیجه برسد


زمین لازم برای پسماند احصاء شده اما هنوز این مسئله به سرانجام نرسیده است که نیاز است طرح پسماند شهرستان دیر زودتر به نتیجه برسد.

- بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: زمین لازم برای پسماند احصاء شده اما هنوز این مسئله به سرانجام نرسیده است که نیاز است طرح پسماند شهرستان دیر زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم علی حسنی بعدازظهر سه شنبه در چهارمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی و دومین مجمع سلامت شهرستان دیر در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی کشور در بحث توزیع دارو در استان بوشهر مدیریت خوبی صورت گرفته و مردم مشکلات جدی نداشته و نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و درمان چشمگیر و قابل تحسین است تصریح کرد: زیرساخت های بهداشت و درمان استان بوشهر در دولت تدبیر و امید افزایش چشمگیری داشته است.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به اینکه در خصوص تخت های بیمارستانی در استان بوشهر فعالیت های خوبی صورت گرفته است گفت: افزایش زیرساخت ها، تخت های بیمارستانی، طرح تحول سلامت و تأمین دارو در شرایط سخت از خدمات و تلاش های دولت در حوزه سلامت است.

علی حسنی افزود: همه راه های ارتباطی شهرستان با همه سختی هایی که بوده از جمله جاده دیر به بردخون که بدون شانه و با ارتفاع است، دچار تغییر و تحول م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پسماند شهرستان دیر زودتر به نتیجه برسد

طرح پسماند شهرستان دیر زودتر به نتیجه برسد