مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-21سياسي

رییس جمهور: شهادت سپهبد سلیمانی موجب ناراحتی دولت ها و ملت های آزاده جهان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور امروز در دیدار خورخه آرر آسا وزیر امور خارجه ونزوئلا با اشاره به مناسبات دوستانه دو کشور، - حسن روحانی گفت: شهادت سپهبد سلیمانی باعث تأسف عمیق و عصبانیت ملت ایران از جنایت آمریکا و موجب ناراحتی دولت ها و ملت های آزاده و مستقل در جهان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور امروز در دیدار خورخه آرر آسا وزیر امور خارجه ونزوئلا با اشاره به مناسبات دوستانه دو کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده گسترش روابط و همکاری های خود با ونزوئلا به عنوان کشوری دوست است.

رییس جمهور اظهار داشت: ایران و ونزوئلا می توانند روابط و همکاری های خود را در همه زمینه ها از جمله در بخش های معادن، انرژی، ساخت نیروگاه و همکاری های علمی و فناوری گسترش داده و در این راستا آماده برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور در آینده ای نزدیک هستیم.

روحانی با اشاره به تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ملت ایران و اعمال فشار و توطئه آن ها علیه دولت و ملت ونزوئلا این اقدامات را جنایت علیه بشریت برشمرد و تأکید کرد: بی تردید ملت های مستقل در برابر این فشار ها و توطئه ها ایستادگی کرده و قطعاً پیروزی در پایان این مسیر متعلق به ملت های مقاوم بوده و آمریکا را پشیمان خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: شهادت سپهبد سلیمانی موجب ناراحتی دولت ها و ملت های آزاده جهان شد

رییس جمهور: شهادت سپهبد سلیمانی موجب ناراحتی دولت ها و ملت های آزاده جهان شد