مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-21سياسي

نقشه های پلاسکو فراتر از مصوبات است/ آخرین جزییات پرونده باملند


سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو گفت: نقشه های ارائه شده از سوی بنیاد مستضعفان از نظر سطح، سطوح و تراکم فراتر از مصوبات است.

- سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو گفت: نقشه های ارائه شده از سوی بنیاد مستضعفان از نظر سطح، سطوح و تراکم فراتر از مصوبات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطاء ظهر امروز در نشست خبری که پس از جلسه علنی شورای شهر تهران برگزار شد با بیان این که موضوع لایحه درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری ها مورد غفلت واقع شد، گفت: از سال 62 دولت مکلف به اصلاح نظام درآمدی شهرداری ها شده است و سرانجام پیش نویس لایحه درآمد پایدار در سال 93 بعد از 33 سال تعلیق آشکار ارائه شد و پس از بررسی با اصلاحات اساسی به مجلس رفت و در قالب یک لایحه دو فوریت در مجلس بررسی شد.

وی با بیان این که با حذف دو ماده مهم 10 و 13 سرانجام این لایحه به تصویب رسید اما به فاصله ی یک روز بعد از آنچه در دبیرخانه شورای نگهبان ثبت شد به دلیل مغایرت با اصل 100 قانون اساسی رد شد، افزود: از ویژگی های مهم این قانون می توان به این موارد توجه کرد که این قانون درآمدها را به سمت پایدار سوق می داد و همچنین می توان به توسعه محوری ، استقلال مالی شهرداری ها با ساماندهی عوارض قانونی، ایجاد تکلیف روشن برای دولت در پرداخت سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های پلاسکو فراتر از مصوبات است/ آخرین جزییات پرونده باملند

نقشه های پلاسکو فراتر از مصوبات است/ آخرین جزییات پرونده باملند