مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-21اقتصادي

جذب سرمایه 23 میلیون دلاری برای تولید ربات های صنعتی


استارتاپ سافت رباتیکز برای جذب سرمایه ای به مبلغ 23 میلیون دلار قصد دارد با یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده ربات همکاری کند.

- استارتاپ"سافت رباتیکز" برای جذب سرمایه ای به مبلغ 23 میلیون دلار قصد دارد با یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده ربات همکاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک کرانچ، استارتاپ رباتیک موسوم به سافت رباتیکز (Soft Robotics) موفق شده در تلاش برای جذب سرمایه، مبلغ 23 میلیون دلار به دست آورد.

در راس فهرست سرمایه گذاران، شرکت هایی مانند کالیبرت ونچرز (Caliate Ventures) و متریال ایمپکت (Material Impact) قرار دارند که با سرمایه گذاران کنونی از جمله هانی ول (Honeywell)، یاماها (Yahama) و هایپرپلین (Hyperplane) همکاری می کنند.

سافت رباتیکز در دوره جدید همکاری خود قصد دارد به همکاری با شرکت ژاپنی فانوک (FANUC) بپردازد که یکی از بزرگترین تولیدکننده های ربات های صنعتی جهان است.

سافت رباتیکز پیشتر از یک همکاری راهبردی با فانوک برای ساخت سامانه های تطبیق پذیر خبر داده بود.

سافت رباتیکز بر ابداع ربات هایی تمرکز دارد که می توانند اشیا را بردارند و همان گونه که از نامش برمی آید، در این کار از مواد نرمی استفاده می کند تا ربات بتواند به سادگی و بدون نیاز به برنامه ریزی پیچیده و خاصی، اشیای متفاوت را بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه 23 میلیون دلاری برای تولید ربات های صنعتی

جذب سرمایه 23 میلیون دلاری برای تولید ربات های صنعتی