مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-21اقتصادي

13 میلیارد تومان زکات در استان سمنان جمع آوری شده است


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از جمع آوری 13 میلیارد تومان زکات در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: برای رونق اقتصادی می بایست زکات به بخش اشتغال پیوند زده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد ظهر سه شنبه در جلسه مشترک با رییس سازمان جهاد کشاورزی و رؤسای ادارات این سازمان و کمیته امداد به میزبانی اداره جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 13 میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شده است، ابراز داشت: در صورتی ارزش زکات چندین برابر خواهد شد که این دستور دینی و قرآنی منتهی به ایجاد اشتغال شود.

وی بابیان اینکه یکی از راه های ایجاد اشتغال فراهم کردن زیرساخت هایی نظیر تولید میوه خشک است، افزود: طی سال جاری 200 تن سیب در قالب زکات مستحبی به جای مصرف مستقیم به کارگاه های میوه خشک کنی منتقل و باعث ایجاد اشتغال شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه با همکاری جهاد کشاورزی سمنان رتبه سوم جمع آوری زکات را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: این زکات برکاتی بسیایر نیز به دنبال داشته است که محرومیت زدایی، کمک به تولید و اشتغال بخشی از آن را شامل می شود.

مسعودیان راد بابیان اینکه در خصوص زکات می بایست ظرفیت سنجی صورت گیرد، در ادامه تصریح کرد: بر این اساس می بایست ظرفیت هر شهرستان در امر زکات احص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 میلیارد تومان زکات در استان سمنان جمع آوری شده است

13 میلیارد تومان زکات در استان سمنان جمع آوری شده است