مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-21اجتماعي

هشدار هواشناسی درباره سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی


با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز به استان درباره سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی به ویژه در مناطق جنوبی و شرقی استان هشدار داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، فرج الله شکوهی پور بیان کرد: از اواخر وقت امروز با ورود یک سامانه بارشی به استان بوشهر شاهد ناپایداری های جوی در قالب افزایش ابر، بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد با احتمال ریزش تگرگ در استان خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به تشدید بارندگی ها از ظهر چهارشنبه تا ظهر پنج شنبه نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد های شهری و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در برخی نقاط استان به ویژه در نیمه جنوبی و مناطق شرقی استان هشدار داده می شود.

مدیر کل هواشناسی استان ادامه داد: به سبب وزش باد شدید و گاهی تندباد های لحظه ای (بیش از 50 کیلومتر در ساعت)، سواحل استان و خلیج فارس طی این مدت مواج و متلاطم خواهد بود و پیش بینی می شود ارتفاع موج به 2.

5 متر برسد که بر این اساس به دریانوردان توصیه می شود از تردد های دریایی خودداری کنند.

وی با اشاره به کاهش محسوس دما طی روز های پنج شنبه تا شنبه آینده (4 تا 7 درجه) گفت: کشاورزان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارت به محصولات کشاورزی بیاندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی درباره سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی

هشدار هواشناسی درباره سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی