مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-21ورزشي

جامعه ورزش هفتم بهمن با آرمان های امام راحل تجدید بیعت می کند


به گفته معاون فرهنگی وزارت ورزش، هفتم بهمن ماه و همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جامعه ورزش با آرمان های امام راحل تجدید بعیت خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی در دومین جلسه کارگروه ورزش و جوانان چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید پرافتخار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: حضور پرشور و شکوه مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت ثابت کرد که راه سردار سلیمانی و همرزمانش همچنان ادامه خواهد داشت و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جامعه ورزش و جوانان آمادگی خود را همچون گذشته اعلام می کند تا با حضور گسترده بار دیگر همراه با دیگر اقشار مردم حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور برسانند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان در هفتمین روز از بهمن ماه سال جاری با حضور در مرقد مطهر امام راحل در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران و اندیشه های مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

احمدی گفت: جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن هم پرشورتر و باشکوه تر از همیشه شرکت خواهند کرد تا بار دیگر همراهی و حمایت خود از نظام را در برابر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ورزش هفتم بهمن با آرمان های امام راحل تجدید بیعت می کند

جامعه ورزش هفتم بهمن با آرمان های امام راحل تجدید بیعت می کند